luni, 25 martie 2013

Zborul Albastru (partea a zecea)-E mai mult de atat!

Nu stiam cum sa reactionez. Sa raspund sau nu? Cine oare e la usa?.. Laur se uita la mine si nu intelege de ce stau si nu ma duc sa raspund.
- Raspunde...
-Nu...
- Ce ai? ce e cu tine? vrei sa raspund eu?
-NU!
 Se uita la mine.. se ridica.. avea un corp atat de perfect. Perfect sculptat, parca in piatra. Parul ii era ciufulit si in toata directiile iar buzele ii erau umflate de la atatea muscaturi. S-a dus sa deschida. De ce sa faca asta? I-am zis sa nu se duca.
-Buna..
-Hy.
- A... Raya este?
 Nu pot sa cred!! era Gaby in fata usii . Statea fata in fata cu visul meu cu ochii albastri. Nu ,nu poate sa ma vada asa, nu trebuie sa ii zica nimic. Laur se intoarce si se uita la mine. Ii fac semn cu mana ca nu sunt si ma bag sub cearsaf.
- Aaaa.. nu Raya nu e acasa.
-Si nu stii unde e?
-Pai sincer nu stiu.. dar  probabil vine mai tarziu.
-Te superi daca intru sa o astept?
- Defapt da! ma supar. Ce treaba ai tu cu Raya?
 Damn.. Ce dumnezeu l-a apucat.
-Nu cred ca te priveste pe tine asta.
-Stii ce? ma priveste ... mai las-o in pace si tu pe fata. Si acum poti sa pleci din cate vezi sunt ocupat si nu imi pierd timpul stand si vorbind cu tine.
  I-a inchis usa in fata. In fata!!!!!
-Ce e cu tine???
-Pai ai facut semn ca nu esti.
-Da dar nu trebuia sa te comporti asa cu el.
-Ce te deranjeaza asa de tare?
-Nu e problema ta.
-Nu e problema mea?? te culci cu mine si nu e problema mea??
-Bine zis ma culc cu tine si doar atat. Acum te rog sa te imbraci si sa pleci.
-Sa plec? unde sa plec?
-Nu stiu si nu imi pasa, Am nevoie de timp.
   S-a imbracat furios si a iesit trantind usa. Ce tare m-a enervat. Nu pot sa cred. Ce crede el ca sunt jucaria lui? si apoi de ce a venit Gaby.. ce era asa de important, ce vroia sa vorbeasca cu mine?De ce nu l-am lasat pe Laur sa ii zica ca sunt acasa.. de ce imi pasa ce crede Gaby.?!..Ma uit la tigara, iar ea se fumeaza singura in mana mea .. In casa e dezastru.. e foarte cald si pur si simplu sunt inundata prea tare de ganduri. Ce e cu mine? ..
S-a auzit usa. A venit Laur.. E atat de trist si nervos in acelasi timp. Se apropie de mine si ma ia de maini. Se uita in ochii mei ...Ochii lui albastri incep a arunca lacrimi pe jos. Va urma o discutie tare interesanta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu