marți, 8 noiembrie 2016

eu

Nu vreau sa renunt. Nu vreau sa renunt sa mai cred. Nu vreau sa renunt la ceea ce sunt eu. Te rog nu ma schimba si nu ma transforma in ceea ce nu imi doresc sa ajung. Nu vreau sa fiu rece, nu vreau sa fiu indiferenta si nu vreau sa fiu nepasatoare doar pentru ca tu nu stii sa apreciezi.  Nu vreau sa cred ca lumea mea e doar atat. Nu imi place sa ma dau batuta atunci cand stiu ca pot lupta, atunci cand stiu ca am pentru ce sa lupt. Nu ma mintii si nu ma ranii. Nu incerca sa pari ceea ce nu esti. Pentru fiecare, viata are o incercare sau mai multe. Cum ne putem considera invingatori daca la prima bataie de vant noi ne trantim de pamant? La un moment dat am incetat sa visez si sa mai sper si a fost cea mai intunecata parte a vietii mele. Nu o sa mai fac aceasta greseala niciodata. Am ochii lar deschisi si vad foarte bine tot ce intampla. Din toate am invatat cate ceva si continui sa o fac. Am invatat sa nu mai astept fericirea, am invatat sa nu mai astept sa zambesc, am invatat sa nu mai astept raza de soare. Nu mai astept caci fericirea o pot gasi in fiecare zi in toate lucrurile care ma inconjoara. Zambetul poate fi afisat pentru orice motiv , iar soare poate nu este mereu.. dar mie imi place si ploaia. "Intodeauna pierzi daca renunti la lupta", de aia eu nu am sa renunt la lupta cu mine. Eu nu am sa ma pierd. Am cel mai bun motiv ca sa lupt si acela sunt eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu