luni, 14 noiembrie 2016

adunate

De doua zile visez cu ochii deschisi. De doua zile sunt foarte obosita si nu imi dau seama daca am adormit si visez sau chestile astea chiar se intampla. A inceput ieri dimineata cand in tocul usii mele de la camera statea un omulet ciudat. Mi-a zambit si mi-a facut cu mana apoi a fugit dincolo. M-am dus dupa el si nu l-am mai gasit. Am zis ca poate sunt obosita . Insa cand imi beam cafeaua si m-am uitat pe geam am vazut omizi uriase cum se plimba pe deal. Omizi cu multe picioare, grele si animate....
Am inteles in viata ca lucrurile pot fi inselatoare. Am inteles ca oamenii mint foarte usor. Am inteles ca uneori e mai bine sa renunti decat sa lupti. E mult mai usor sa te dai batut decat sa incerci sa stai sus pentru fericirea ta. Nimic nu vine de la sine. Nimic nu vine pur si simplu. Cum vrei sa zambesti daca nu esti dispus sa versi o lacrima intai? Cum vrei sa fie drept cand pana acolo mai sunt asa multe gropi? In fiecare seara visez ca ma nasc si mor iar. In fiecare seara am impresia ca imi pot repeta viata. Sa sper ca pot sa imi repar greselile si ca pot sa spun Nu atunci cand am zis Da. Cat de usor e sa te arunci cu capul inainte , iar apoi sa nu suporti ceea ce ai facut. Ne amagim ca niste licurici in jurul becului. Unele lucruri nu poti sa le spui pur si simplu si sa te astepti sa nu fie consecinte. Unele decizi dupa ce au fost luate nu pot fi rasturnate asa de usor. Nu ai cum sa stii pana nu incerci. Dar daca incerci trebuie sa iti asumi ceea ce incerci. Nu poti implica altii oameni si sa crezi ca e vorba numai despre tine. Si cel mai important nu poti sa decizi pentru alti si sa pretinzi ca stii ce e bine pentru ei. Suntem niste robotei care alegem sa ne complicam viata. Sa ne complicam gandurile, si visele, si ceea ce vrem. Alegem sa punem o mie de intrebari in loc sa facem ceva. Alegem sa ne dam cu presupusul cand in fata noastra este exact ceea ce vrem. Alegem sa ne ingropam de vii pentru ca nu suportam ceea ce am ajuns. Viata e un carusel. Viata te urca si te coboara. Dar ideea e ca tu poti influenta aceste lucruri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu