joi, 24 martie 2011

ce vis.....

ce vis , ce vis , s`a ridicat
din gandul meu nenumarat
ce ochi, ce ochi nu am putut uita
cand ai plecat din viata mea.
stelele au luminat
al meu vis de neuitat,
si florile au inflorit,
cand tu la mine ai venit.
pe un nor pufos ai aparut
in gandul meu mut,
cuvinte dulci mi`ai soptit
si sarutari mi`ai oferit,
un zambet de copil ai afisat
pe fata ta de inger neschimbat....

ce vis, ce vis, eu am putut avea
intinsa pe un fulg de nea
ce ochi, ce ochi, eu am putut uita
cand ai revenit in viata mea.
stelele au uitat
ca a fost un vis de luminat,
si florile s`au ofilit
cand tu, iar mai mintit.
pe un nor ascuns ai disparut
din gandul meu mut,
cuvinte acre mi`ai aruncat
in sufletul intruchipat,
un zambet de viclean ai afisat
pe fata ta de demon neschimbat...

ce vis, ce vis, eu am visat
iar noapte mam ridicat
ce ochi, ce ochi, eu am avut
plini de lacrimi de necrezut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu