marți, 13 noiembrie 2018

Locul

Am lasat un loc . Am lasat un loc pentru tine. E un loc ferit si cald. Te-am lasat sa intri si sa te cuibaresti in cel mai bun loc pe care il am . Ti-am permis chiar sa iti aduci lucruri si sa il faci familiar tie. Am permis sa il schimbi si sa il modifici. La inceput ti-am dat un loc mic, iar tu ai spart si spart pana ai facut locul de doua ori mai mare decat era. Si te-am lasat. Te-am lasat sa il musti. La fiecare muscatura sangera , iar tu ma amageai spunandu-mi ca acum am mai multe cicatrici pe care sa le tatuez. Ca fiecare muscatura se va cicatriza frumos si va forma o amintire. Incet dar sigur ai acaparat locul intreg. I-ai dat un nume si apoi l-ai schimbat si apoi i-ai dat alt nume si tot asa spunandu-mi ca faci asta ca sa nu fie plictisitor. Ai schimbat culoarea... si in rosu ala aprins ai turnant cate o picatura de cerneala neagra in fiecare zi pana a devenit un visiniu inchis.Ai schimbat tonalitatea si acustica acestuia. Ai vrut ca muzica lui sa fie mai zguduitoare si cu cat mai putine versuri. Si te-am lasat. Mereu te-am lasat .   Acum locul e mai mare asa ca te-ai gandit sa aduci mai multe persoane in el. Si din nou te-am lasat. Cu cea mai mare durere te-am lasat caci erai fericit. Atat ti-ai dorit acest loc si ti l-am dat ... si ti l-am dat ca tu sa il schimbi .. iar in final sa ma dai pe mine afara din el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu