sâmbătă, 15 septembrie 2018

undeva...

Aparatul meu scoate niste zgomote dubioase atunci cand il pun sa imi pregateasca cel mai bun elixir inventat vreodata, ala fiind cafeaua. 
Era sa ma ard cand am aprins aragazul. Dar nu conteaza caci ceea ce astept de la el poate indura o mica arsura pe mana mea. Cafeaua e pe foc si tot ce astept e sa gust din ea. 
Stand si asteptand pana e gata cafeaua ma gandesc sa imi pregatesc si restul lucrurilor.... 
Scot cana in care tie iti place sa bei cafeaua..... 
Pun doua lingurite de zahar si destul lapte cat sa fie dulce...
Torn cafea in cana si pe fundal suna o melodie prea cunoscuta pe care o ascult pentru a nu stiu cata oara.
Imi iau cana cea mare la masa. Ma fac comoda, arunc o privire pe geam. E soare si frumos. E o zi plina de posibilitati.Ma intorc cu gandul inapoi la masa...
Iau pachetul de tigari si imi aprind o tigara. Primul fum din aceea tigara e ca o gura mare de aer proaspat. Ironic dar cel mai bine la cafea merege o tigara. 
Las tigara din mana si mai iau o gura mare de cafea...
Ceva lipseste...
Imi iau telefonul in mana si incep sa il butonez ca si cum as astepta ceva..
Dar orice astept eu sa vina aparent nu vine...
Ma mai uit o data la el... il las jos. Si imi zic:
-Buna dimineata...
-Buna dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu