duminică, 30 septembrie 2018

ultimul zburator

Apari in noapte. Apari in noapte in visele mele cele mai adanci. Astepti sa ma adancesc in cele mai dulci secunde ale somnului meu. Si apoi apari. La inceput undeva in departare si in ceata. Si te tot apropii. Chiar daca esti undeva in departare si in ceata, te simt. Iti simt energia ce te inconjoara. Iti simt respiratia fierbinte ca focul iadului. Ma cuprind fiori pe intregul meu spate. Ma cuprind fiori caci stiu ca vii dupa mine. Te simt si imi este frica. Imi este frica caci intensitatea ce o emani nu imi sugereaza nimic bun. Incerc sa inchid ochii ca sa nu te vad , dar este in zadar. Nu pot sa ii inchid caci ei deja sunt inchisi iar tu esti doar in interiorul meu. Si incep sa ma gandesc si sa imi imaginez tot ce e mai rau. Si asa in frica mea te zaresc. Si ma uit la tine cu niste ochii foarte mari nestiind cum sa reactionez. Statura ta e impunatoare.. dar totusi nu imi este asa de frica. Nu esti cum ma asteptam. Nu arati ca o bestie gata sa ma sfasie cu gherele ei mari. Esti mare si ai un aer elegant. Un aer superior pe care multi barbati si-ar dori sa il aiba. Cu cat te apropii mai mult cu atat realizez cat de normal esti. Parul tau negru se imbratiseaza frumos cu catifeaua neagra a noptii. Ochii tai stralucesc ca doi luceferi posedati de un demon prea nelinistit. Si zic nelinistit caci vad in ei o flacara ce arde nonstop si mult prea tare.Ma cuprinzi cu privirea . O privire ce vede pana si cel mai adanc secret al meu. Zambesti. Zambetul iti este in antiteza cu tine, caci zambetul tau imi aminteste de cel a unui inger. Apoi incep sa ma intreb daca nu esti si tu un inger decazut in pacat. Problema este ca pacatul te prinde....Uitandu-ma asa la tine realizez cat de frumos esti. Statura, forma, totul este frumos la tine. Ma simt atrasa ca un magnet de trupul tau. Apoi imi amintesc de povestile spuse de bunica cu Zburatori, si vreau sa ma opresc. Vreau sa nu te primesc nici macar in jurul meu. Dar cum sa fac asta? Sunt hipnotizata si tot ce fac este sa astept momentul cand ai sa ajungi exact aici. Imi e frica si totusi nu imi este. Simt cum imi transpira mainile si inima incepe sa bata prea tare. O auzi si tu. O auzi caci inclini capul putin intr-o parte , inchizi ochii si stai asa pentru cateva secunde. Apoi incepi sa zambesti invingator , fericit de efectul pe care il provoci.
Intr-un final ajungi in fata mea iar ochii tai se adancesc in oceanul ascuns in ochii mei. Sunt o statuie in fata ta si nu pot sa ma misc. Iti simt respiratia care este otravitor de dulce. Esti un pradator caci tot ce ai ma atrage. E clar ca eu sunt prada si gandul asta nu imi da decat satisfactie. Simt cum inima mea e inundata de culoarea din jurul tau. O cerneala ce iti tatueaza numele pe intreaga inima. In acel moment realizez cat de mult mi-as fi dorit sa fii o bestie...caci ai reusit sa vreau sa te iubesc.Ca un om curios vreau sa interactionez si in nebunia mea imi fac curaj sa te abordez...
-Esti un zburator nu-i asa?
-Sunt Ultimul.
-Ultimul Zburator?
-Da.. caci tu esti ultima ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu