luni, 13 august 2018

Shh

Am folosit atatea cuvinte frumoase. Am folosit cuvinte lungi si scurte. Cuvinte care exprima intr-un final tot ce imi doresc. M-am saturat de cuvinte. Vreau mai mult. Pentru fiecare cuvant rostit vreau o atingere. Vreau sa imi atingi fata cu miscari incete si gingase. Sa iti plimbi un deget pe buzele mele rosiatice, suav ca o ploaie de vara. Vreau sa cobori usor pe gatul meu si sa simti in mainile tale pulsul vietii mele. Sa bata ca o toba mare incat sa iti fie frica sa inchizi mana  ca nu cumva sa iei ultima rasuflare. Umerii mei sa fie drumul catre spate. Ca doua rauri care se intalnesc intr-o harta. Fiecare por al pielii atins sa fie exact cat o mie de cuvinte ce trebuiau rostite. Sa iti plimbi degetele pe spatele meu sperand sa descifrezi acea harta. Sa imi prinzi talia si sa ma tragi mai aproape de tine ca sa imi simti respiratia care se pare ca prinde glas tot mai tare. Vreau sa fi indecis. Sa nu stii daca sa iti urmaresti mainile in aceasta calatorie sau sa ma privesti in ochi. In tot acest timp pielea ta sa arda ca flacara brichetei lasate in bucatarie. Mainile tale sa sa-si continuie drumul de parca ar fi fost instruite. Sa coboare pe coapsele mele mari. Aici ele isi schimba stilul. Nu le mai ating usor si gingas ci strang cu putere. Cu o miscare repetata aratand dorinta si multa pasiune acumulata. Cu o singura miscare sa ma tragi spre tine si sa iti zdrobesti buzele de alea mele. Sa se contopeasca mulanduse perfect. 
Restul e istorie. Un mare secret ascuns printre literele si cuvintele din capul meu. Gaseste-l !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu