vineri, 29 iulie 2016

In spatele aparatului.

        Astazi am sa scriu despre ceva mai diferit. Astazi am sa scriu despre o experienta de a mea care mi-a lasat un gust dulce, sau care mi-a placut . O sa relatez experienta mea din spatele aparatului de fotografiat. Nu pot spune ca am avut asa de multe sedinte foto dar am avut cateva , cu fotografi diferiti. Am ales sa scriu despre ultimele 3 sedinte care le-am avut cu una din cele mai dragi persoane mie , Respectiv Ioana Mardare , sau cum o cunoaste toata lumea Pyu. Pyu este persoana care a reusit sa faca in cateva ore ceva ce multi nu au reusit in ani. In primul rand nu sunt genul de persoana care sa aiba o parere de sine prea buna , dar  cand am vazut pozele ei , am fost placut surprinsa. Erau poze in care nu ma recunoasteam. Erau poze care imi aratau partea mea feminina. O parte care nu e prea vizibila in cazul meu. A reusit sa scoata sensibilitatea din mine , a reusit sa ma faca sa ma simt femeie. Nu as fi crezut niciodata ca pot fi gratioasa. Toate acestea s-au intamplat la ea acasa, intr-un studio home made. Un studio care e destul de bine echipat. Am facut 3 sedinte in studio si una afara. Trebuie sa recunosc ca m-am simtit bine. M-am simtit ca o printesa rasfatata. Toate luminile erau pe mine , si ea cauta sa imi gaseasca cele mai bune unghiuri. A luat laptopul si mi-a zis sa imi pun ce muzica vreau eu , deci am fost si mai in elementul meu.
     Pyu a fost prima si singura care ma fotografiat nud. Si cand zic nud, ma refer la absolut goala. Mereu am vrut sa incerc insa am avut niste retineri. Ei bine la ea a fost altfel. Nu mi-a fost greu sa imi dau jos hainele si sa stau cat mai natural posibil. Am avut niste emotii imense dar tot odata m-am simtit o femeie frumoasa. Cu ea nu e greu, nu cere mult de la tine. Vrea naturalete , vrea normalitate , vrea finete. Si bineinteles dupa pozele au fost superbe. Mi-au placut la nebunie. Cred ca fiecare fata merita sa aiba momentul ei , iar momentul meu a fost la una din acele sedinte. Multumesc Ioana Mardare pentru faptul ca mi-ai aratat ca sunt frumoasa.



https://www.facebook.com/EyeGrafPortraits/?ref=br_rs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu