sâmbătă, 18 iunie 2016

memorie

in unele seri inca ma gandesc...
as putea spune ca uneori si ziua , sau cel putin asa cred eu. am impresia ca mai si visez.
mai am si unele filme de secunda in care am impresia ca vad.
oricum totul e cetos si nimic nu e sigur.
uneori mai cred ca simt si incerc sa imi amintesc cum e... alteori am impresia ca sunt impietrita in vechea eu.
oricum de unde sa stiu eu ce e corect sau nu.
inca mai sunt locuri si lucruri care imi amintesc, dar incerc sa le reduc numarul
am evitat.. chiar am evitat.
dar oare am evitat ce trebuia.?
"Compact" inca imi alina inima .
cand s-a trasnformat totul din usor in greu?
oricum ce rost are asteptarea cand nu ai ce sa astepti?
cum ziceam in unele seri inca ma gandesc.. dar apoi adorm si pana dimineata e totul uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu