miercuri, 18 mai 2016

absurd

Cand am sa mai cred in cuvinte atunci vor cadea toate stelele la sol. Cuvintele nu isi mai au rostul pentru mine. Cuvintele nu mai reprezinta o putere. De ce sa permit unor cuvinte sa ma ridice la cer sau sa ma tranteasca de pamant? Trebuie sa fiu nebuna sa le permit asemenea putere. Cuvintele inseala, mint, sunt mieroase si egoiste. Daca as fi crezut in cuvinte probabil m-as fi facut politician sa pot mintii pe toata lumea asa cum imi doreste inima. Cat de naivi pot fii oamenii? Pana unde duce aceasta naivitate? Unde e ascunsa vorba: "Fapte nu vorbe"?? E clar ca lumina zilei ca un cuvant mie nu imi provoaca nimic. Daca cineva crede ca ma poate cumpara cu cuvinte se inseala. Daca cineva crede ca , cateva cuvinte dulci ma coplesesc din nou se inseala. La fel cum ele nu ma fac sa ma simt bine asa nu ma fac sa ma simt nici rau. Nu mai permit amagirii de genu la infinit. Daca nu suntem in stare sa facem anumite lucuri atunci nu are rost sa le spunem. Putem concepe si creea lucruri marete. Putem sa fim mai presus de ceea ce spunem. Nu mai am de gand sa imi ingrop viata in cuvinte. Asa ca te rog daca vrei sa imi spui ceva gandeste-te inainte cum sa demonstrezi ceea ce spui


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu