joi, 8 august 2019

cum vad eu lumea? vad lumea ca un anonim . Ca un anonim dintr-un colt careia ii se permite sa analizeze orice. Intr-o zi pot sa vad lumea foarte luminata. Sa o vad cu un inceput si fara nici un sfarsit. Toata lumea sa fie zambitoare si fericita. Sa vad fiecare frunza cum danseaza in ritmul razelor de soare. Sa vad cum fiecare nor joaca mima si pisica din fata blocului pare a fi tot mai grasa in fiecare zi. In alta zi pot sa vad numai gri. Cerul sa fie plin de plumb si oamenii sa nu aiba fete. Sa fie niste manechine umblatoare . Orasul sa fie un mecanism ce functioneaza pe baza de cheita si blocurile dreptunghiulare sa ascunda multa vinovatie. Se poate ca intr-o zi sa ploua . Sa ploua si sa vad doar claritatea apei. Sa sar din balta in balta pentru a vedea acele mici sclipiri pe hainele mele. Lumea sa stea si eu sa fiu singura care se misca . Animalele sa imi vorbeasca si orasul sa fie plin de iepurasi mari si pufosi. Imi e teama sa iti zic dar uneori vad lumea neagra. Neagra si punct. Si atunci cel mai greu e sa gasesti acel punct. Ideea e nu e cum vad eu lumea. Ideea e cum vedem noi lumea. Adica tu ca persoana si prietenii sau familia. Pot sa iti zic doar atat. Ca si in ziua aia neagra poti juca fotbal cu acel punct daca ai cu cine. Asa ca hotaraste tu cum vad eu lumea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu