duminică, 5 aprilie 2015

Exercitiu de imaginatie

     Priveste-ma in ochi! priveste dincolo de culoare sau de pupila.. ce vezi? Spune-mi sunt tot eu sau....Uneori cred ca ai puterea sa treci de seninatatea ochiilor mei si ca imi citesti sufletul... Hm.. cica sufletul. e ciudat cum tu il poti citii dar eu nici macar nu il simt. Eu nici nu cred ca il am....
     Priveste-ma! priveste-ma cum ma pierd cu firea cand te apropii prea mult. Priveste cum din cand in cand iti mai arunc cate un suras las dar suav. Sunt total alta persoana in preajma ta. 
     Atinge-ma! atinge-ma pe pielea mea alba si putin mai calda decat e normal. Simti? simti cum imi clocoteste sangele la atingerea ta?.. fiecare deget pe pielea mea trimite mici rauri de electricitate fix la inima. O electricitate ce oarecum doare, dar are o durere placuta...
    Atinge-mi parul uscat si batut de vant.Imediat am sa inchid ochii si am sa plec intr-un univers paralel caci e atat de bine in palma ta. Atinge-mi buzele mari si crapate. Atat de crapate ca la primul zambet pielea uscata va crapa si va picura mici stropi de sange. Atinge-mi buzele iar la final sa ma saruti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu