miercuri, 21 noiembrie 2012

visul unei noptii de vara

          De multe ori ma trezesc ca ratacesc spre ale amintirilor carari cu sufletul infipt in nori..ce-mi deseneaza aripi si imi soptesc..Chiar ai crezut ca poti sa zbori?Asa ca mintea zboara la vremuri bune demult apuse la vorbe spuse fara cuget ce incep sa doara iara si iara,imi navalesc in minte cuvinte ce imi spuneau copile ia aminte...privirea lui te minte.Dar cum poti sa nu crezi,doi ochi atat de verzi,si cum poti sa nu vezi,privirea ce imi cerea sa imi inving norocul ..sa devin focul ca ea sa-mi fie apa..Dar GATA...aaaaah....Am incetat sa cred de ceva timp,am renuntat sa simt caci nu am timp sa ma gandeasc a miia oara...Vei fi al meu o viata sau...tu vei ramane doar un vis de vara??
        Tie iti cer sa-mi dai putere si spune-mi..de ce inima-mi cere altceva?Unde? sunt ochii ce ma priveau candva..De ce? oare nu pot uita...
      Din cand in cand in gand...imi vin clipe care-au fost,dar ma gandesc ca n-are rost.Si poate am fost la fel de prost ca Forest Gumb,sau poate am fost doar dumb...Dar totusi am putere sa recunosc ca inima-mi cerea..stiu de multe ori am gresit dar am facut ordine.Sti...acum te vad si nu esti tu...Tu esti acum o amintire,din ce in ce mai rara,iti amintesti de mine?Dar eu nu pot sa ma opresc sa-mi amintesc clarul de luna ce il priveai si asteptai sa-ti spun eu noapte buna..ca sa adorrmi tinandu-ma de mana....
                In minte-mi vine acum o amintire veche.Te vad cum ma strangeai in brate soptindu-mi suntem suflete pereche..Acum alte buze lasi sa te sarute in ureche,si ma intreb de ce nu vede...de ce nu crede...Dupa corneea ta intiparita sta privirea mea...Dar GATA...aaaaahhh...Am incetat sa zbor,si ma trezesc inconjurat de acelasi decor..Blatist in trenul vietii,hoinaresc din gara-n gara...Doar eu  si o singura tigara,si nu am timp sa ma gandesc a miia oara...da..

Ramai doar visul unei nopti de vara

(Dagga-Visul unei noptii de vara)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu