duminică, 18 martie 2012

Despre mine din perspectiva ta

" pentru Rocsi

Am spus ca scriu, cu intarziere dar scriu.
Roxana e copilul ala nebun din tren cu suvite blonde si mov peste par nu prea blond( dar totusi blond!) si hanorac( sau ce era ala!) care sa se potriveasca cu parul....exagerez. Roxana e fata care am cunoscut-o mai bine atunci cand am lasat sticla de vin jos... am lasat-o jos ca sa o imbratisez pentru ca plangea.Si as mai lasa o gramada de sticle de vin jos numai ca momentul ala sa existe undeva prin amintiri.Daca tot am reaparut prin viata ei, trebuie sa il gasesc pe acolo si pe ala care a facut-o atunci sa planga.. ce bou8-|.Revin.Nu trebuie sa scriu aia.Nu e pe bune oricum.Continui.. ce ziceam?Mmmmm.. imi pare rau ca tu ai fost langa mine cand se tinea X dupa mine si viata mea era un haos total si nu aveam nevoie de baietii , ci de prietenii, si eu nu am fost langa tine atunci cand a plecat Y si lunile alea de dupa... imi pare rau ca nu am avut ocazia. Ar fi fost sansa mea sa iti arat ca ai prietenii si persoane care tin la tine. Sunt acu si e doar o mica parte din capacitatea mea de a fi prietena cuiva. Asta a sunat cam ciudat dar nu gasesc alt mod de a exprima ce vroiam asa ca e bine si asa. Tu oricum nu ceri prea multe resurese. Cate o cafea, o conversatie, pauza: imi place sa nu stai si povestestii o vesnicie pentru ca m-as plictisi si te-ai plictisi.de fapt tu esti plictisita oricum,sfarsitul pauzei si cam atat.
.......................................................................................................................
Si cand nu-i convine pleaca, cand o ranesti pleaca, cand o enervezi , cand o faci sa planga.. pleaca, pleaca, pleaca. Si cum ramane cu verbul " a ramane"? Stiu ca e mai usor sa fii singur dar de ce sa nu ramai si sa spui ce simti chiar daca numai ideea de a face asta pare grea? De ce nu?? Critica ciobul pe oala sparta... si eu fac asta des pentru ca nu cred ca pot suporta atunci cand cineva vrea sa imi faca rau si am senzatia ca e un fel de joc pe care de la inceput mi-e sortit sa-l pierd...nu e si cazul tau.Tu pleci pentru ca asta e felul tau de a trece prin situatiile alea si ti-e mai bine atunci cand esti singura si poti sa ( nu) te gandesti la ce tocmai s-a intamplat.Sunt curioasa cum e. Cum e sa fii tu in momentul ala.

Si nu vreau ceva in mod special de la tine...nu titlul de cea mai buna prietena si nu pot fii asa de posesiva incat sa iti urasc restul prietenilor pentru ca te vreau numai pentru mine. Te vreau am scris?:)) ai inteles tu ideea.
Vreau sa fii Roxana..pentru ca ce iubesc la persoana asta e ca tine la tine intr-un mod cat se poate de distant, si cand are momentele ei (rare!) de afectiune si te strange in brate simti ca simte ceva pentru tine. Ceva frumos. Ceva.Imbratisari din alea neasteptate de moment, pe moment.

Ma mai gandesc daca iti arat ce am scris aici sau nu

Publicat: 13 mai 2010 la 8:53 pm."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu